

Ozdabianie przedmiotów reklamowych jest obecnie jedną z najbardziej interesujących metod na przyciągniecie uwagi klienta. Można to osiągnąć na kilka różnych sposobów. Producenci gadżetów promocyjnych, którzy nadążają za nowoczesnymi technologiami, oferują w tym celu technikę zwaną grawerowaniem laserowych.
Na czym polega grawerowanie laserowe?
Grawerowanie laserowe to proces, w którym wiązka specjalistycznego lasera, precyzyjnie skierowana na przedmiot, wytwarza ogromną temperaturę. Temperatura ta sprawia, że zmienia się struktura przedmiotu.
Powstają „wyrzeźbione” napisy, dokładne negatywy zdjęć na drewnie, albo gadżety z firmowym logo. Natomiast podstawą, dzięki której wiązka lasera porusza się w kształt określonego wzoru, jest grafika zaprojektowana wcześniej w odpowiednim programie w rodzaju AutoCAD.
Nowoczesne grawerowanie laserowe sprawiło, że przedmioty tak ozdobione, w tym personalizowane gadżety z logo, można zamówić za opłacalną kwotę. Dlatego też jest to bardzo chętnie wybierana usługa przez przedsiębiorców, którzy potrzebują akcesoriów reklamowych do kampanii promocyjnych.
Grawerowane gadżety z logo – elegancki prezent promocyjny
Póki z przedmiotem, na którym chcieliśmy umieścić logo lub hasło, trzeba było pójść do grawera, grawerowanie pozostawało dość drogie. Maszyny do grawerowania zmieniły tu nieco, ale wciąż istniało ryzyko uszkodzenia dużej liczby przedmiotów przy mechanicznym grawerunku.
Z grawerowaniem laserowym ten problem się nie pojawia. Za jego pomocą można z łatwością otrzymać precyzyjnie ozdobione gadżety firmowe z logo bez obaw, że proces uszkodzi delikatny sprzęt, jak choćby pendrive. Wiązka rzucana przez laser będzie go dotykać tylko w ściśle wyznaczonych miejscach, dlatego na materiale nie powstaną rysy ani odbarwienia. Wykorzystujemy gadżety reklamowe zdedykowane do grawerowania laserem producenta Businessgifts.
Grawerowane gadżety z firmowym logo mają zupełnie inny ton, niż typowe akcesoria promocyjne. Efektem laserowego grawerunku jest napis, obraz lub hasło o niezwykłym stopniu dokładności i dużym potencjale artystycznym. Warto zamówić partię takich gadżetów, jeśli planujemy kampanię skierowaną do luksusowych odbiorców.