§1 Cel polityki bezpieczeństwa.
Niniejsza Polityka ma na celu przekazanie informacji jakie dane osobowe zbieramy, w jakich celach, w jaki sposób z nich korzystamy oraz kim jesteśmy. Ma ona na celu wskazanie praw, które masz w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności nie dotyczy przetwarzania przez nas danych osobowych pracowników i współpracowników.
§2 Administrator, dane i kontakt.
Administratorem danych osobowych jest Weboholicy.pl Marek Szekely z siedzibą w Opolu adres: ul. Wspólna 1s, 45-839 Opole, NIP: 7491984818, REGON: 363443822.Można się z nami skontaktować:
• telefonicznie, na nr telefonu: 792 678 939
• mailowo, na adres:info@weboholicy.pl
§3 Obszary polityki prywatności:
Klauzula informacyjna.
„Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Weboholicy.pl Marek Szekely z siedzibą na ul. Wspólnej 1s, 45-839 Opole, adres e-mail: info@weboholicy.pl, nr telefonu 792 678 939
I. Dane osobowe będą przetwarzane przez Weboholicy.pl Marek Szekely w szczególności:
1) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), lit. b) i lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane RODO) w celu:
a) podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (dane niezbędne do zawarcia umowy są wskazane na formularzu umowy)
b) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
2) na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Weboholicy.pl Marek Szekely , tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu:
a) marketingu produktów lub usług własnych,
b) organizowania i przeprowadzania konkursów oraz innych akcji marketingowych,
c) dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń,
d) prowadzenia analiz jakości technicznej świadczonych usług i sprzętu;
3) na podstawie odrębnej zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu przekazywania klientowi informacji o proponowanych zmianach Umowy, w tym „Szczegółowym zestawieniu działań objętych umową i harmonogramie rozliczeń” , o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby, potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, zapytań, zleceń, reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail) bądź za pomocą logowania na platformie https://panel.doradztwo-ecommerce.pl/;
II. 1. Na podstawie tworzonego profilu klienta Administrator może: (i) dostosować świadczone usługi do indywidualnych potrzeb klienta lub (ii) zaproponować spersonalizowaną usługę/ofertę.
2. W wymienionych powyżej celach Administrator będzie przetwarzał dane dotyczące:
1) prowadzanej działalności handlowej i internetowej klienta;
2) korzystania z usług doradczych, audytorskich i wdrożeniowych w zakresie handlu i transakcji internetowych e-commerce
3) korzystania z usług dostarczanych drogą elektroniczną (np. platforma https://panel.doradztwo-ecommerce.pl/)
III. Administrator nie będzie przetwarzać szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 RODO.
IV. Szczegółowe informacje na temat gromadzonych i przetwarzanych kategorii danych są opisane w Polityce prywatności dostępnej na stronie www https://weboholicy.pl/rodo/
V. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:
1) dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
a) posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji),
b) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Weboholicy.pl Marek Szekely,
c) wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
2) dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów lub usług własnych Weboholicy.pl Marek Szekely na podstawie uzasadnionego interesu prawnego, będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą;
3) dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.
VI. Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe.
1. Osoba, której Administrator przetwarza dane osobowe, na podstawie punktu I zgodnie z RODO, ma prawo do:
– prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania,
– prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
– prawo żądania od Administratora usunięcia danych,
– prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,
– prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
– prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego,
– prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,
– prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
2. Prawa wymienione w pkt 1)-6) i pkt 8) powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt z Administratorem na dres e-mail: info@weboholicy.pl, bądź listownie na adres siedziby Administratora.
VII. Kategorie odbiorców danych (podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu Weboholicy.pl Marek Szekely) to: banki, operatorzy pocztowi, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych), zleceniobiorcy i współpracownicy, partnerzy obsługi księgowo – kadrowej.
§4 Procedura naruszeń.
Procedura została stworzona przez Nas celem określenia, jakie zdarzenia mogą stanowić naruszenia ochrony danych osobowych, na podstawie definicji naruszenia ochrony danych zgodnie z RODO.
Ustaliliśmy sposób reagowania na naruszenia przez pracowników, którzy je ujawnili. Polega ona na:
Kolejnym krokiem będzie obowiązek niezwłocznego przedstawienia zebranych materiałów administratorowi danych, który z pomocą inspektora ochrony danych, w terminie i na podstawie przesłanek określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych powinien ocenić, czy zaistniałe naruszenie podlega obowiązkowi zgłoszenia organowi nadzorczemu oraz powiadomieniu osoby, której dane dotyczą.
Obowiązek przedstawienia administratorowi przez inspektora ochrony danych skutków naruszenia oraz środków i działań mających zaradzić naruszeniu, a także, jeżeli to konieczne, mających zminimalizować negatywne skutki naruszenia.
Jeżeli istnieje taki obowiązek – sporządzenie zgłoszenia do organu nadzorczego oraz zawiadomienia do osoby, której dane dotyczą.
Udokumentowanie skutków oraz podjętych środków i działań, celem zapobieganiu naruszeniom w przyszłości.